پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4918
-
الف
+

نمایشگاه کتاب تهران و سئول تفاهم‌نامه امضا کردند

نمایشگاه کتاب تهران و سئول برای تبادل غرفه رایگان تفاهم‌نامه امضا کردند.

نمایشگاه کتاب تهران و سئول برای تبادل غرفه رایگان تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش آِ‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، پیرو دیدار مدیر بخش بین الملل نمایشگاه کتاب سئول، کیم اون هی و ایرو جوو مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب سئول و رضا نوعی مدیر بخش نمایشگاه‌های خارجی موسسه نمایشگاههای فرهنگی بر تبادل غرفه رایگان میان دو نمایشگاه، تفاهم صورت پذیرفت.

براساس این تفاهم دو نمایشگاه غرفه‌ای به مساحت ۱۸ متر به مدت سه سال در اختیار طرف مقابل قرار می‌دهند. همچنین هزینه‌های حضور یک نفر نیز از سوی دو طرف پذیرفته می‌شود. نسخه نهایی این تفاهم‌نامه در دور آتی نمایشگاه کتاب سئول میان دو طرف امضاء می‌شود. ضمنا در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران یک هیات پنج نفره از نمایشگاه کره جنوبی در نمایشگاه کتاب تهران برای نخستین بار حضور پیدا می‌کنند. این اقدام متقابل کمک شایانی به دیپلماسی فرهنگی و عمیق‌تر شدن روابط میان دو کشور می‌نماید.

لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب سئول از ۲۰ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۱۸ در مرکز نمایشگاهی کوئکس با حمایت وزارت فرهنگ، ورزش و توریسم کره برگزار می‌شود. این نمایشگاه بزرگترین فستیوال کتاب در کشور کره است که از سال ۱۹۵۴ آغاز به کار کرده است. در آخرین دوره این نمایشگاه ۳۵۶ شرکت کننده و ۲۰۲۲۹۷ بازدیدکننده داشته و در آن ۱۷۰۰ نشست و دیدار انجام شده است.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر